نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3643
-
الف
+

پس از ۲ سال رویای سهراب محقق شد/ فلم شاعر پرآوازه ایرانی آماده نمایش است

فلم سینمایی «رویای سهراب» درمورد سهراب سپهری، شاعر سرشناس معاصر ایرانی آماده نمایش شد.

به گزارش آی فیلم 2، فلم سینمایی «رویای سهراب» درمورد سهراب سپهری، شاعر سرشناس معاصر ایرانی آماده نمایش شده و به گفته «علی قوی‌تن» کارگردان این فلم، رویای سهراب به گوشه های پنهان و دیده نشده زندگی این شاعر پرداخته است. 

«علی قوی‌تن» درباره فلم سینمایی «رویای سهراب» گفت: این فلم درباره یک شاعر نامدار و محبوب ایران است و قطعا مردم دوست دارند در فلمی از سهراب سپهری، روایتی از او ببینند که در تصورات‌شان هست.

سینما پرس نوشت: فلم «رویای سهراب» یک فلم بیوگرافی نیست بلکه روایت کننده گوشه های پنهان و دیده نشده‌ زندگی سهراب سپهری است.»

فیلم رویای سهراب

این کارگردان ادامه داد: «از سال ۹۰ دغدغه‌ام بود و دوست داشتم فلمی درمورد «سهراب سپهری» بسازم. دلیل سال‌ها توقف و تعمق من این بود که فکر کردم اگر شخص دیگری این توان، دغدغه و تمایل را دارد، درباره سهراب فلمی بسازد اما در نهایت قرعه به نام خود من افتاد. فلمبرداری فلم پس از صدور مجوز نمایش، به طور رسمی در کاشان و اطراف این ولایت شروع شد.

فیلم رویای سهراب

فیلم رویای سهراب

«مهدی سلطانی»، «بهاره کیان افشار»، «لاله اسکندری»، «ترلان پروانه»، «مینا جعفرزاده»، «حسین محمدیان»، «فروغ امجدی»، «ابوالفضل میری»، «غزاله اکرمی»، «داود خلیلی»، «حسن علیرضایی»، «مرتضی مرتضایی»، «شادی عزیزی»، «مهرداد داوری»، «فاطمه کرمپور»، «عرفان پری‌رخ»، «دنیا روح» و «امیریاسان مدبرنیا» بازیگران این فلم سینمایی هستند.

درپیوند با این خبر بخوانید:

فلمی درباره «سهراب سپهری» ساخته می شود

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر